.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوابیه استانداري گلستان به شمال نیوز و توضیحات

در خبر شماره35802 مورخه اول آذر ماه 89، در پایگاه خبری شمال نيوز كاريكاتوري با عنوان"آتش در جنگل گلستان" منتشر شد كه بعد از آن در مورخه دوم آذر پايگاه اطلاع رساني استانداري گلستان در سايت رسمي خود جوابيه اي را در خصوص انتشار اين كاريكاتور درج كرد.انچه در زير مي آيد جوابيه پايگاه اطلاع رساني گلستان و توضيحات سايت شمال نيوز مي باشد


http://www.shomalnews.com/photo/129065019374485539.jpg



توضيحات شمال نيوز:

بدون شك رسانه هاي جمعي در هر احوال و شرايطي حلقه اتصال ميان مردم و دولت هستند و در انجام رسالت رسانه اي خود اندكي فروگذار نخواهند بود.
پر واضح است رسانه هرگز بدنبال اين نيست كه سياستهاي حرفه اي خود را با سلايق شخصي مديران و مسئولان هماهنگ سازد.بلكه بر اساس معيار و اصول قانوني تعريف شده در راستاي تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي به انجام وظيفه مي پردازد و در اين راه چه بسا ممكن است ضمن در نظر گرفتن مصالح و منافع ملي ،در جهت توسعه و سربلندي ايران عزيزعملكرد سازمانها و نهادها و رفتار مديران و مسئولان را به نقد بكشد.
از سويي مديران و مسئولان بايد در قبال عملكرد خود به افكارعمومي پاسخگو باشند از سويي ديگر نيز رسانه وظيفه دارد با انتشار اخبار و گزارشها و تحليل و تفسير رويدادها به جامعه اطلاع رساني نمايد.
بطور قطع و يقين زبان طنز يكي از بسترهاي مطلوب و مناسب براي تلنگر زدن به مديران براي بهينه سازي برنامه ها و فعاليتهايشان است كه ضمن دارا بودن شيريني خاص خود، تلخي يك نقطه ضعف را به همه يادآور ميشود. از اين رو كاريكاتور يا همان كارتون نيز بعنوان يكي از ابزار طنز در مطبوعات و رسانه هاي مجازي از جايگاه ويژه اي برخوردار است تا از طريق آن برخي ناگفته ها بيان شود.
ضمن سپاس از مديران و مسئولان استانداري گلستان به ويژه روابط عمومي اين استانداري كه با جديت خبرها و گزارشهاي مرتبط با گلستان را در سايت شمال نيوز پيگيري مي نمايند، بايد گفت اظهار نظر و نوعي موضع گيري شتاب زده در خصوص درج كاريكاتور مربوط به آتش سوزي اخير جنگل گلستان در سايت شمال نيوز از سوي اين دوستان كه خود دستي در امر رسانه دارند كمي دور از انتظار به نظر مي رسيد
واقعا برايمان عجيب بود كه چگونه پايگاه اطلاع رساني نماينده رسمي دولت در يك استان بدون آنكه نسبت به كاريكاتوري كه در سايتهاي خبري و تحليلي ديگر نيز منتشر شد، تحليل و بررسي منطقي و صحيحي داشته باشد، بسيار شتاب زده و حتي غير كارشناسي به درج جوابيه در سايت رسمي خود پرداختند.
تعبير اينكه رسانه اي همانند شمال نيوز منفي نگر است و درك درستي از پيرامون خود ندارد از سوي پايگاه اطلاع رساني استانداري گلستان نشان دهنده اين است كه نويسنده محترم جوابيه احساسات آني و سلايق شخصي خود را با تحليل منطقي وضعيت موجود پيوند زد و با اين معجون نوشتاري تحت عنوان جوابيه را فراهم آورده است كه هر مخاطبي با مطالعه اين جوابيه و ملاحظه كاريكاتور مذكور به غير حرفه اي بودن جوابيه پي مي برد كه از وجاهت لازم برخوردار نيست.
به هر تقدير با درايتي كه در استاندار محترم گلستان سراغ داريم اميدواريم همانند گذشته تعامل مطلوب رسانه اي ميان شمال نيوز و استانداري گلستان تداوم داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.